förlåt

säsmt uppdatering dom senaste dagarna. Men har spenderat dagarna framför min älskade engelskabok eftersom jag hade prov idag, det gick rätt bra tror jag!
Igår efter skolan åkte jag till mormor och mormor och käka och spela lite kort haha. myspysigt faktiskt!
Fredag i dag och jag slutar två då mamma kommer och hämtar mej så ska vi åka till västerås till IKEA! yä jag älskar ikea det är så roligt att bara glida runt och kolla och drömma eftter fina rum hih. Kanske kan man fynda något. Ikväll är det inte mycket inplanerat, föurtom att älskling kommer vad tio ikväll som jag saknat nedrans mycket ska jag säga!! Så någon som vill göra nått i kväll messarå.


sitter just nu med olleliva och ska göra projektarbete. pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0