gårdagen

igår kväll som sagt hade vi gäster, familjen öhlin och grannarna. Blev 3rätters middag, kortspel och tv. Cissipissi tvinga oss att kolla på p3 guld, de sög. B program. B kitty, B kändisar ? Natten spenderades med älskling, mysipys!
På förmiddagen åkte jag och calle till eskilstuna tillsammans med hans mamma och systrar. Skulle egentligen inte köpa nått speciellt förutom ett nytt kollegeblock till skolan, men köpte även en vit bas ttröja.


Jag ska köpa vita converse och svart skinjacka till våren tror jag, vill ha den som keza stylat men den kostar 2000 kronor typ, men ungefär en sån ska jag nog hitta någonstans!

Och tack hanna igen för du gjorde orning bloggen lite! checka in hennes blogg vettja www.hannaell.blogg.se




nästa inköpningslista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0