helg

åh så skönt med helg, det är min grej. Min fredagskväll har jag spenderat hemma med mor och far, har gjort julklappen jag gav till dom i julklapp, 3 rättermiddag. Den blev as bra om jag får säga det själv, och huvudsaken att dom blev nöjda och glada!

MENY

förrätt
kokt sparris inlindad i serranoskinka med getost, toppad med pinjenötter, balsamvinäger och parmesanost.

varmrätt
sweet chili/vitlök och apelsinmarenead fläskfilé med ungsrostad potatis, stekt halloumiost och Paulinas al'a cert special sallad.

efterrätt
choklad cheescake med grädde och kiwi toppad med riven choklad

sitter jusst nu och väntar på att utröstningen av lets dance ska börja, 22.30 börjar den.. Jag väntar även på min älskling, inte kunnat umgåtts med han så mycket, eller alf länge eftersom han har träning hela tiden. Så han kommer direkt från träning och sover här sen åker han i morgon bitti vid halv 10.. Så hinner alf  pussa på han hela natten innan han åker igen!

Imorgon kväll ska jag till sofie, där även cissi är. Åh så mysigt! lovelovelove






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0