mamma

Efter skolan skulle jag och olivia sola men så blev det inte, då jag skulle gå dit själv men det va kö så palla inte. Då gick jag istället till mammas jobb och vänta till fyra då hon slutade, vi bestämmde oss för att äta middag på cleopatra eftersom både robin och pappa inte va hemma. Det blev varsin kebabtallrik, haha den är ju bara för god och såsen, mums!

Sen gick vi in på leksaksaffärn och köpte ett pussel, 500 bitar, haha konstigt ryck men aa det blev ett alf! Så nu har vi suttit sen halv 6 och pusslat och nu tittar vi på handboll! Imorgon måste jag gå tidigare från skolan, redan runt halv 2 då jag ska till umo. Plus träning i morgon kväll på hälsoskaparna, bodypump!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0