skola

japp, då vare sista dagen på lovet i dag då. Har spenderat den tillsammans med callebabe.
Jag har haft rätt chillidill lov, har inte gjort speciellt mycket, tyyp umgåtts mest! Igår söndags tråk, hade bestämmt med alla bruuudar att vi skulle träffas men blev inget. Jag och olle messade typ en timma men kom inte fram till vad vi skulle hitta på så det blev heller inget, hhaha, skön brud de där!

Efter skolan i morgon ska jag och olivia gå till solcenter och sola ett tag, måste ju få lite färg till turkiet..
kanske kilar vi hem till mej efteråt, den som lever få se!
nej nu ska jag nog titta under ögonlocken i några timmar!


bild sen i sommras, brors student. sweeet krabb!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0