onsdag

oj vad veckan har gott snabbt det är redan onsdag halva veckan har ju lixom gått. Idag blev jag nerskickad till biträdande rektor för att prata om mitt betyg gällande turismen, det gick ju sådär jag vet inte riktigt om hon förstog mej menmen. Fick även tillbaka min ledighetsansökan gällande idre vecka tolv fan va nice det ska bli!

Idag hade jag tänkt att träffa syssling men så blev det icke tillslut för hon skulle plugga lite och jag städa, inte för det var så vikitgt men vi beslöt oss så för vi har ändå planerat in bowling på fredag!!
Nu har jag städat lite och snart ska jag och mamma börja med maten, ikväll blir det tacos muuuuums. Sen kommer även älsklingen hit.

Funderar på att byta blogg.. har tröttnat på blogg.se men får se om jag orkar byta..igen.
pussssss






kärlek är så fint och underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0