slut

precis hemkommen från ett fyspass eller precis och precis men typ en timma sen. vi sprang och sprang och åter sprang plus fys/styrka fy fan vad jag är trött och det skakar i musklerna. Men otroligt skönt i efterhand!
Om en snar framtid ska vi börja med även två löpar pass i veckan, plus två pass när vi bara lirar boll och teknik!
På lördag har vi första träningsmatchen mot åker, KROSSSA!

Förövrigt har det inte varit en bra dag för dej, helt säsmt om jag får säga det själv, om man frågar olivia tror jag hon håller fullkommligt med. Cykla i snöstorm, nej det gör jag inte om!
Efter skolan drog jag och olle hem till mej och spela lite, och sen åkte till eskilstuna med mamma för att lämna tillbaka en shortsdress hon köpte till mej men den var förliten, Men jag köpte löparskor mycket bra kap, har aldrig ägt ett par riktiga löparskor!

Hanna: Det gör absolut ingenting juu, men om du kommer i håg och har tid någon gång i livet kan du ju försöka knåpa ihop något, du har ju gjort fina headers till mej förut så :) Men ingen broska jag klarar mej! :)

Nej nu ska jag nog krypa ner i min säng och ringa till min käraste stackars pojke <3


inte långt kvar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0