uppdate

dålig uppdatering under helgen jag vet har inte riktigt orkat om jag ska vara ärlig. I fredags umgicks jag med marielle och frida, vilket var himla länge sen, vi var hos mej och myste! I lördags åkte jag och mamma till eskilstuna då jag köpte en blus/skjorta? eller vad man ska kalla den.. Plus att jag och mamma köpte en tröja tillsammans. Bra med en liten mor ;) haha.
Isöndags vaknade jag upp hos calle, vid ett åkte vi och träna tillsammans med hans syster och pappa och vid tre kom hans släktningar på kalas!

Studiedag idag, Vaknade upp redan vid 8 tillsammans med min pojke, men somnade om till halv 10, åt en god och lång frukost medans solen lyste in i köket! Han åkte för ett tag sen för att träffa jonas, för tillsfälligt sitter jag hemma och inte gör ett piss, dagen blev juu lite roligare när jag hade fått ett mejl att min vårjacka finns att hämta! så nu sitter jag bara och väntar på att mamma ska kommmma hem med den!

Förövrigt drar jag till idre på söndag!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0