gokväll

helgen har varit najsig, Grönalund blev lyckad och fint väder på det awesome! Vid halv åtta när vi var hemma i strängäs igen tog vi en kubbmatch, måste säga att jag, evelina och cissi är nog grymmast.
Imorse vakna jag klockan 7 av att det kröp något på min axel, jag flög upp och fick typ abstinens? (haha heter det så) calle blev as rädd och flög upp i sängen han med och undra vad jag höll på med, så va det värsta feting spindeln som hade krypit på mej. Kunnde inte somna om men låg kvar i sängen till 9 då vi åt en feting frukost sen somna vi i soffan ett tag.
Mamma och pappa kom åt hämta mej vid tolv då vi åkte och kolla på en soffa som vi köpte, eftersom robin ska ta våran när han flyttar..
Kvällen har jag spenderat framför datorn och försökt ladda ner musik från youtube till mobilen, vilket gick åt helvete men efter många om och men så lyckades jag, hackern som man är lixom.
Uch vad långt inlägg, nej pusss ska lägga mej i sängen och spela spel och lyssna på musik nu :D pusssssss
- OOlivia cykla till skolan i nmorgon? kom till mej halv 10 :D pussssssssss
vill inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0