söndag

Min söndag har jag spenderat i en bil ungefär, jag och calle skulle med till eskilstuna, han tvinga mej typ.( Jag ville til tuna park men så blev det icke.) och kolla på bilar. Men vi satt kvar i bilen medans dom var och kolla och provkörde. Nu är jag äntligen hemma, har precis tagit en dusch och ska snart vidare till farmor och farfar och äta middag.
Imorgon fyller jag 17. Imorgon ska jag spendera halva dagen på sjukhuset. Imorgon ska jag äta bullar och marängswiss. Imorgon ska jag träffa släkten och vänner. Imorgon kanske jag får paket (a). Imorgon kanske blir en bra dag trotts allt.
Puss
du ska bli min en vacker dag

Kommentarer
Postat av: Nöjesportalen

Låt dig teleporteras till gratis storfilmer!

Allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-05-29 @ 16:00:52
URL: http://nojesportalen.blogg.se/
Postat av: HANNA

snygg tröja ! :D

2011-05-29 @ 16:05:01
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0