lundvägen

sitter hos pojken, hjälper honom med matte. allafall försöker. Matte är inte min starka sida direkt. Allfall, ingen träning idag. slutade redan vid 1, vilket var matcho skönt. Ikväll ska jag iväg till thomas för att kolla på innebandy, derby tydligen, värkar stort haha! Innan dess ska jag hinna med att sitta någon timma på mickes trafikskola och plugga teori! dagarna bara rullar förbi och snart ska jag göra min första körlektion, lite scary. Torsdag, fredag kvar, sen looov! På fredag ska jag umgås med två favvvoriter. På lördag är det heldag med laget, pulkaåkning och greja. På söndag åker jag och pojken iväg till borlänge för lite skidåkning, ! yihoo härlig start på lovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0