Ointressant inlägg

Sitter hemma och stirrar ner i mobilen.
Till middag blev det fil med hallon och massa nötter. Toppen middag, not.
Till lunch blev det en fet måltid på donken det va gött! Tack farmor och farfar!
Igår fick jag gorme lunch hos mormor och morfar också! Och massa onytthetet på det!
Åh minns när jag sov där bär jag var mindre, alltid skulle jag ha samma dricka och massa gott som dom hade köpt hem bara för att jag skulle komma.

På lördag ska jag shopppppa! Det är på tiden! Köpte iförsig en jacka när jag va i Stockholm, men behövde inte den egentligen... Men jag föll för den och ja sen blev den min!

Tog en lång prommenad med hjärtat förut, med en fika paus hos hans mormor och morfar! Gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0