Taggad

jag bara tjatar och tjatar om det här med brumbrum bilen. Men faaan jag ska få det där körkortet innan sommarlovet!

Körlektionen idag gick över förväntan! Detta är ännu ett steg på vägen till mitt mål, och jag har bokat 20 körlektioner till! Men förhoppningsvis behöver jag inte alla!
Pluggat teori i 3 timmar också, det snurrar i huvet på mej nu. Imorgon går jag i skolan till 2, då jag ska ta med till Swedbank och sedan till trafikskolan!

På torsdag är jag ledig pådagen, och ska stå i garderob på näringslivsgalan från 17:00-02:30... Äch vad gör man inte för min underbara klass........ Haha nej men det kan bli kul! Får ju Alf se galan! Ett problem, hur kommer jag hem.. Jaja vilken bibel det blev! Adjö!

Skulle inte jag sluta blogga?!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0