Holachica

Nu går dagarna väldigt långsamt, går bara och väntar på den 13 juni. Är färdig med everything i skolan, för typ en vecka tillbaka.
Har varit hemma hela veckan och idag har jag bakat både vaniljbullar och kanelbullar samt gjort egna maränger med vitschoklad och citron. Detta ska bjudas på imorgon till min 19års dag. shit, låter fett gammalt. haha. värdelös ålder egentligen.

För övrigt så har jag hittat en klänning!!!! som är super gullig som jag ska ha isommar, men främsta tanken är ju att ha den på midsommar och alla andras studenfiranden! jag och ljusrosa klänning, kan ni tänka er!?!?.

Imorgon ska jag till skolan och öva in studentsången och på kvällen blir de kaaaaaaalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0