Eget företag

Jag har sen en tid tillbaka planerat/funderat osv angående ett "projekt" i livet som nu är bestämt och officielt.
Jag har starta upp ett eget företag som jag ska driva själv. Detta har länge varit en dröm och att just få jobba med mode och service har jag sen liten 3 åring velat, Jag skulle alltid som liten leka affär och riva ur kläder ur min garderob och stoppa ner i ica påsar så skulle mamma och pappa komma och handla av mej. 
 
Att jag valde Handelprogrammet på Thomasgymnasiet var som gjort för mej. Där har jag lärt mej väldigt mycket ang. egetföretagande, marknadsföring, försäljning och servicie. 

Jag ska alltså öppna en klädbutik med tillhörande accessoarer för både herrar och damer i en bred målgrupp. I en lokal som ligger i Galleria Präntaren i Strängnäs. Idagsläget har jag ca. 5 varumärken, och på måndag har jag mitt första inköp för vår/sommarkollektionen. Det pirrar i hela kroppen när jag skriver om det här för jag är så jäkla taggad! Detta kommer verkligen bli en stor händelse i mitt liv. - Att jag Paulina Johansson 19 år gamal har ett eget företag. Det är verkligen på riktigt. NU.KÖR.VI
 
Invigningen sker början av 2014, men kommer med exakt datum längre fram. hih
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: E'

Åh du är så jävla grym stjärnan! Inte många klarar av sånt här men du vågar satsa! Kör hårt

2013-11-01 @ 10:24:42
Postat av: sandra

Fysjutton vad coolt gjort av dig! Håller alla tummar jag har och önskar dig lycka till :D

2013-11-11 @ 14:05:08
URL: http://ssssunshine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0