helg

Hola! 
Idag är det lördag och det innebär helg - om ca. 2 timmar! Hänger på jobbet, varje löne lördag har vi "handla hemma helger" vilket innebär att vi ska få fram att strängnäs har faktiskt mycket och välja på. problemet är bara att folk inte VET vart saker och ting är placerade. Det är inget jäkla tuna park utan man får traska runt bland våra mysiga gatot för att finna det man söker. Folk är för bekväma, lämna bilen och traska runt i solskenet för bövulen! 
 
Hur som helst.. denna lördag är det orientreing runt omkring alla företag och butiker. Förra månaden var det tipsprommenad. Riktigt kul att folk tar tag i strängnäs handel. 
 
Mer om jobb.. På måndag är det dags för årsmöte för alla butiker här i Präntaren och jag ska bli invald i styrelsen.. jag ska bli ansvarig för aktiviter och marknadsföring. Jätte kul tycker jag! 
 
Nog om det. 
Efter 15:00 var planen att kika på viljans herrlag, men tror jag skiter i den planen. Åker hem och lägger mig i solstolen istället! ikväll blir det nog dejt med C i hamnen på greken.
 
Imorgon vankas seriepremiär!!!! 17:00 på Bruksvallen i Åker.. samling redan 13:00 för lite käk och tagg! 
Ska bli sååå kul!
 
det va allt! ADJOS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0