valborg

Idag är det faktiskt som en fredag. härligt. Men att det är valborg känns inget speciellt, om ni frågar mig så är det väldigt överskattat. Såå jag tänker strunta i festandet denna valborg och åka till stockholm tillsammans med andra halvan. Som plus så är det ju faktiskt den 30:e, vilket var datumet som jag och calle träffades på. Idag är det alltså 4 år och 7 månader. jävlar. 

Vi ska allafall ta 16 tåget upp då jag slutar, gå runt och strosa hand i hand i gamla stan, middag på vapiano och slutligen bio. Perfekt Valborg om ni frågar mig. 
På torsdag är det röd dag vilket betyder ledighet, men klämdagen på fredagen har alla butiker öppet så då är det påt igen! 
 
På måndag är det dags för inköp för hösten/vintern 2014 från capri! Ska bli såå kul! älskar deras kollektioner! 
 
Nu ska det skyltas om!! good bye
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0