Onsdag

Hallå där. 

Fick info förra veckan att det finns några filurer där ute som faktiskt sitter och läser min blogg dag för dag. 
Så man kanske skulle bli lite bättre, men det där går i vågor. I mitt liv händer det inte så mycket spännande för tillfället. Varje dag ser i princip likadana ut. Vakna, frukost, jobb, äta, sova. Så finns inte jätte mycket och skriva om.
 
Det som har hänt är att jag börjat spela fotboll i viljan igen. Första träningen i söndags och det va så jäkla gött att dra på sig dojjorna igen. På söndag har vi cup hela dagen i Eskilstuna, så då ställer mamma upp och jobbar i butiken då. 

På tisdag kväll går flyget till Barcelona, det är jag mamma pappa och broder som åker. Vi ska kolla Barca-PSG på onsdagen, sen bara strosa runt och inget speciellt göra. Precis vad jag behöver. Kanske jag reda nämnt? hehe.
 
Ikväll när jag drar ner gallret för idag så blir det middag hos mammi och pappi tillsammans med calle och robin. Imorgon vankas jobb 10:00-20:00. psst, imorgon har vi 15% på ALLA jackor. PASS PÅ
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida M

Bra där, saknar dina uppdateringar ;) :*

2014-12-04 @ 22:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0