Måndag

måndag vecka 5. Tre veckor och 3 dagar tills allt kommer bli så annorlunda i mitt liv. Jag är så förväntansfull. Att jag som 19 åring ska driva en butik - själv. 
Galet. 
Har en känsla i kroppen att det här kommer bli så bra, det ska bli såå kul att äntligen få öppna! 
Mycket jobb står bakom detta och att äntligen få slå upp portarna och visa vad man kämpat för. Obeskrivligt. 

Som liten var jag väldig blyg och tillbaka dragen. Idag är jag en helt annan person. Mina tre år på Handelsprogrammet är en viktig faktor till den jag är idag. Fagerstedts där jag jobbar i ca. Två år är också en stor del. 
På lördag är det min sista dag där. Känns så skönt! 

Så taggad! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0