Måndagslyx

Måndag och ny vecka. Denna vecka är fullspäckad med möten. Så jag tröck in lite måndagslyx, efter jobbet var jag på Harrys och åt tillsammans med två gamla kollegor från mitt förra jobb. Jätte trevligt. Dom skulle kunna va min mamma och mormor, om man ser på åldern, men jag ba avgudar dom människorna. Så Goa och sån energi dom ger mig. 

Imorgon tänker jag sova ut så mycket jag ba kan, slänga i mig frukost, jobba och sen möte hela kvällen. Onsdagen ser i princip lika dan ut och torsdag är det extra öppet till 20:00. Plus att vi har söndagsöppet från och med söndag, hela december. Detta kommer blir en lång och jobbig vecka. Men men. Håll i.

Nu sängen och paradise hotell i väntan på att min man ska komma hem och allt är fulländat så jag kan sova. 

Godnatt 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0