Nytt liv

Nu när fotbollen är slut för säsongen så har jag ändrat mina tränings rutiner upp och ner. Istället för att stressa till åker direkt efter jobbet vid 18:00 så tränar jag istället på gym på morgonen innan jobbet. Så jäkla skönt. Är ingen riktig gym människa men det går förvånadsvärt bra då jag även har en gymkompis. 

Försöker träna upp till 4 dagar i veckan, men vi får se! Än så länge går det bra och jag har lagt upp träningsscheman och ändrat min kost lite, går absolut inte på någon diet, utan jag tänker bara på att inte äta så mycket socker då jag är en riktig godisråtta. 

Så skönt och träna på morgonen dels för det är i princip folktomt och sen är det så skönt och ha det gjort. 


En helt opassande bild ang gym men den här är från Strängnäs marknaden förra helgen 🍁

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0