Helg

Oj vilken helg. Grym om ni frågar mig men jävlar vad fort det går nu förtin.. 
Blev en kortvecka gällande jobb för min del eftersom jag var i Leksand fram till torsdag. 

I fredags så blev det spontan utgång med Frida till Harrys, inte alls mycket folk men vi hade kul ändå! 

I lördags bestämde jag och Evelina att vi även skulle ut, så jag och hon hängde hemma hos mamma och pappa då Calle och hans polare slängde ut mig pga Grabbkväll. Men det tog inte lång tid innan dom saknade lite tjejer, haha.
Så vi hängde där ett tag innan vi tog taxi till Harrys. Mycket folk man kände igen och jävlar vad kul vi hade, lätt bästa utekvällen på länge! 

Med detta så taggar jag nu match mot Telge på hemmaplan. Tog det lugnt igår så är riktigt taggad!! 





Tar man min mobil och tar selfies så....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0