Långfredag

Idag står det långfredag i kalendern. Oj vad tiden går fort, det var ju nyss jul?! Haha låter som en gammal kärring. 
Hur som helst, igår på skärtorsdagen jobbade jag till 17 sen bjöds det på påskmiddag på Vargholmen med familjen. 


Jag vakna tidigt imorse så sitter ni och latar mig i soffan i väntan på att klockan ska bli 9 då det vaknas frukost hos mamma och pappa. 
Sen blir det gymmet och sen tror jag vi ska upp till vasavallen och kolla på viljans herrlag. Vid 15-16 ska jag möta upp Cissi och joss för lite mat och sen vidare mot Evelina för partyy med bruds och sen vidare mot Harrys i Eskilstuna! 
Fullt upp på min lediga dag, loveit!!! 

Adjos



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0