Uppdatering

Hej hallå då var det dags för ett inlägg tyckte jag. Hur ser livet ut? Jo jag jobbar  men har fått in en och annan helg med galej. Förra helgen var det fotbollsavslutning, riktigt rolig kväll! 
Så nu är fotbolls säsongen över, känns både och. Vi har dock träningar tisdagar och torsdagar. Men mitt knä är inte helt ok så tänkte vila med fotbollen ett tag framöver. Har istället hittat tillbaka till gymmet där jag spenderat ovanligt mycket tid senaste 2 veckorna. Förra veckan var jag där 5 mornar.. Har kommit in i nå flow nu. Hoppas de håller i. Riktigt kul när man får hjälp med övningar och en står och pushar en! 




Fick en kommentar igår att vi är lika?! Vet inte om jag håller med.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0