Jag lever

Hallå där!
Det händer inte så mycket i livet för tillfället.
Eller jo. Men mycket handlar om jobb jobb jobb.
Jag tog ett svårt beslut i somras. I höst kommer jag säga adjö till min butik. Till det jag byggt upp som 19 åring. Nu 3 år senare säljer jag det vidare och går vidare i livet. Det känns bra. Det är dags för nya äventyr. Men oj så mycket jag lärt mig genom min 3 års resa.
Jag säger ba. Kan du uppfylla en dröm. Do it.

Annars då, jag och C har ju köpt tomt och hus. Huset kommer byggas om några veckor och stå klart i november/december. Det är rätt sjukt.
Det stora beslutet som är svårt och finns miljarder utbud och varianter så är vi nog överrens.
I köket blir det nog något liknande. I Love it.
Uppdateringen här nu kommer nog innehålla mycket om huset!
Bara hänga med på resan om ni vill! ⭐️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0